HTML

ankor.blog.hu

Friss topikok

  • anolin: Nagyon szép vers. (2013.02.13. 14:56)
  • anolin: Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semm... (2012.09.08. 06:56)
  • Naphoz: hálás köszönet! (2012.08.10. 12:22)
  • : :-) sajnos mániám az ebay. Csak az alja kicsit vékony lett, mert meg kellett nagyítani az én mér... (2012.07.25. 21:10)
  • ankor: Én is nagyon szeretem Amerika. Ha több időm lesz, majd rakok fel pár kedvencem tőle. (2012.05.15. 10:42) Szabó Lőrinc tollából

Címkék

2012.09.07. 21:04 ankor_

 

 

.

 

 

 

 

Valami ilyen.

Víz, meg én, meg erő ( nem az Erő) csak simán az, ami forgat, ringat, dobál , elereszt majd  megtart ebben a nagy kavarban. Nekem ez a Balkán. De a legvadabbig- legvadabban. A Balkán. A szerpentínek , a tenger, kis lélekvesztők sora... valamelyikre befizetni. Nem_mondom_ki- sziget, szegénységben a legszebb kincs. És érezni milyen kis semmi a lét. Egy csepp a tengerben...

Nem szereted ezt a zenét, de szerintem nem is hozzád  készült :-)

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ankor.blog.hu/api/trackback/id/tr456111979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anolin 2012.09.08. 06:56:19

Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semmi a lét." A napokban volt koncertjük itt Bécsben. Sajnos, nem tudtam ott lenni. Ebben a videóban viszont van valami fenyegetően rossz, mintha háború lenne, aminek akaratlanul is részese vagy. A fényvibrálásokból következtettem ki és a horizonton a távoli hajó mintha alattjáró lenne. Az a különös, hogy nem történik szinte semmi, mégis nyomasztó érzésekkel kevert tehetetlenséget érzel, a messzeséget, kivülállóságot, nyugtalanságot. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=INWZy3-Vw80#!
süti beállítások módosítása