HTML

ankor.blog.hu

Friss topikok

  • anolin: Nagyon szép vers. (2013.02.13. 14:56)
  • anolin: Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semm... (2012.09.08. 06:56)
  • Naphoz: hálás köszönet! (2012.08.10. 12:22)
  • : :-) sajnos mániám az ebay. Csak az alja kicsit vékony lett, mert meg kellett nagyítani az én mér... (2012.07.25. 21:10)
  • ankor: Én is nagyon szeretem Amerika. Ha több időm lesz, majd rakok fel pár kedvencem tőle. (2012.05.15. 10:42) Szabó Lőrinc tollából

Címkék

2006.12.09. 19:29 ankor_

*

Révnél

Most, csak nézem a vízben-fodrozódó ember önmagam,
közelről, és még-közelebbről.
De meglátom-e a célt Nosztrán, hisz e lebegő mélynek
hagyott el komp, mint velem sokakat, az itt-partnak,
hallgatni most vízi beszédet.

Figyelek.

Milyen mélyszürke, hangtalan az ég, míg a fűzről megannyi
fátyolos szárnyú lep el, és játszom, ha emelhetnék
hozzád a lelkem az aprók, lennék-e tovább
amorf hurcolója.

E gondolat merít el bennem, megmaradt-e a lélek olyannak,
ahogy a csendben készítettem, s e zajban mitől csalárd a szó,
károm,- és szitok, ami a léggel jár, ki-be a fogaim között.

A sötét, reggeli út susogó vonalához vágyom vissza jobban,
mert elütök e milliőtől, és betegnek gondol egyként,
ahogy méreget fűzérei mögül.

Amiért vagyok, s, hogy nem tudója a célnak, amiért vele tartok,
hogy, szomorom viszem-e át,… és vigaszod akarnám-e hozni …

Ez keserít most, de nem vagyok vígasztalan, Anyám, mégis,
ebben a sorban állok, és vegyülök a mindenek szavával,
nem az elképzelt és megfestett szépségedért,
amit meg sem értek.

Csak húz a foghatatlan mélység, míg mások sörösüvegek
zöldjében merülnek el, én hozzád megyek ma, Mária,
a merítő csendért, mert nekem most kell, most,…
mert úgy lehet, utoljára.

2006. augusztus

Csodálatos nap volt, odahagytam érte a Balaton mezítelenségét.

*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ankor.blog.hu/api/trackback/id/tr116112363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása