HTML

ankor.blog.hu

Friss topikok

  • anolin: Nagyon szép vers. (2013.02.13. 14:56)
  • anolin: Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semm... (2012.09.08. 06:56)
  • Naphoz: hálás köszönet! (2012.08.10. 12:22)
  • : :-) sajnos mániám az ebay. Csak az alja kicsit vékony lett, mert meg kellett nagyítani az én mér... (2012.07.25. 21:10)
  • ankor: Én is nagyon szeretem Amerika. Ha több időm lesz, majd rakok fel pár kedvencem tőle. (2012.05.15. 10:42) Szabó Lőrinc tollából

Címkék

2007.02.11. 22:52 ankor_

Érzet

Csendesült az élet,

gondolatból font halovány csokrom

hordozgatom régóta már e földre.

Míly virágtalan hangomon a szó,

s mint elejtett fonatnak szála a habok között,

alél egyre e parttalan sodrásban.

Néhol erőre kap s fel- felbukkanó

tehetetlenséggel ragadja a szívem is magával.

De, hová rángat,

ha el nem szakít e fájástól örökre.

Reménytelen a szakadás vágya,

mint minden bevésett gondolata létnek,

a soha el nem múló örökkévaló szeretetről

a közöny szürkéjébe.

Ne hagyjátok onnan,

hogy fájjon sóhajommal a gondolat .

Tudjam, hogy célba ér,

nem kőben és virágban,

csakis bennem,

amíg számolom a 87 lépést hozzátok.

2005 tele

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ankor.blog.hu/api/trackback/id/tr66112308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vanguard 2007.02.12. 21:13:56

vhogy szeretem a temetőket... jó kép, szép vers...
süti beállítások módosítása