HTML

ankor.blog.hu

Friss topikok

  • anolin: Nagyon szép vers. (2013.02.13. 14:56)
  • anolin: Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semm... (2012.09.08. 06:56)
  • Naphoz: hálás köszönet! (2012.08.10. 12:22)
  • : :-) sajnos mániám az ebay. Csak az alja kicsit vékony lett, mert meg kellett nagyítani az én mér... (2012.07.25. 21:10)
  • ankor: Én is nagyon szeretem Amerika. Ha több időm lesz, majd rakok fel pár kedvencem tőle. (2012.05.15. 10:42) Szabó Lőrinc tollából

Címkék

Ilyen ez a Nap, ilyen Bomba, Feszítő,

2007.02.13. 12:40 ankor_

egyszerûen KO tõle az ember, mégis húz az égig.

AZ ÉGIG. FEL.

https://www.youtube.com/watch?v=EqWEkam9H4w

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ankor.blog.hu/api/trackback/id/tr516112307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.03.29. 10:27:10

ettől rosszul lettem. a képtől. így halt meg valakim. hányszor megtettem ezt az utat álom és ébrenlét határán én is...

ankor 2007.03.29. 12:32:18

Volt egy időszak, csak temetésre jártam. Szép sorban. Aztán elkezdtem gondolni az értelmét, vagy értelmetlenségét. Mindig van szál, amihoz kapaszkodsz. Mindig lesz, ami itt tart. Meg kell érteni a halál mivoltát. A vesztés fájdalma nagy. Csak az érzi, aki ittmarad. De valamit adunk annak aki elmegy, ezért viszi magával egy darabkánkat, akkor, amikor gondolunk rá. Pedig desokszor gondolom azt, hogy magunknak állítjuk az emlékeket márványból, kőből , hogy legyen egy hely ahol megállunk emlékezni és gyertyát gyújtani. Holott, .... magunkban hordozzuk azt a helyet, mert az az Övé bennünk.
süti beállítások módosítása