HTML

ankor.blog.hu

Friss topikok

  • anolin: Nagyon szép vers. (2013.02.13. 14:56)
  • anolin: Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semm... (2012.09.08. 06:56)
  • Naphoz: hálás köszönet! (2012.08.10. 12:22)
  • : :-) sajnos mániám az ebay. Csak az alja kicsit vékony lett, mert meg kellett nagyítani az én mér... (2012.07.25. 21:10)
  • ankor: Én is nagyon szeretem Amerika. Ha több időm lesz, majd rakok fel pár kedvencem tőle. (2012.05.15. 10:42) Szabó Lőrinc tollából

Címkék

Na akkor vasalt képünket megint felvenni az árral szemben

2007.02.23. 07:16 ankor_

Élet-szöszök

..... nem lesz esküvõ, mert a papa megmakacsolta magát....

.... ha lehetne kérni akkor te adj össze minket, mert még szûz vagy, tudom, hogy nem úgy csak babonás vagyok

.....hát má' mé' ne tudnám, hogy ez a Schindler zenéje, - igen szép, a hivatalos rész után nyomassátok folyamatosan, kicsit halkabbra állítva...

.....ott kéne felállítani az asztalt, a park végében, az olyan mint egy erdei tisztás, majd a derítõtartályra rágördítünk két csík mûfüvet . . .

.....az agregátor nem berregi túl a zenét?....

.....és olyan petárda legyen a végén ami színes gumit lõ fel cafatokban...

.....az én anyám nevét írjam ide, vagy kiét...

....addig állunk itt, amíg nem ugrik egy harcsa mögöttünk, hogy fodrozzon a víz ....

....ekkora deck-ket még nem láttam,... akkor most rohanjál el egy alkoholos tollért, aztán válaszd ki azt a négy gombot ami a zenét adja közülük...

Az Úr évének 2004. esztendejébõl

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ankor.blog.hu/api/trackback/id/tr906112297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ardon 2007.02.24. 23:39:09

Nagy az Isten állatkertje, de alacsony a kerítés.....:-)
süti beállítások módosítása