HTML

ankor.blog.hu

Friss topikok

  • anolin: Nagyon szép vers. (2013.02.13. 14:56)
  • anolin: Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semm... (2012.09.08. 06:56)
  • Naphoz: hálás köszönet! (2012.08.10. 12:22)
  • : :-) sajnos mániám az ebay. Csak az alja kicsit vékony lett, mert meg kellett nagyítani az én mér... (2012.07.25. 21:10)
  • ankor: Én is nagyon szeretem Amerika. Ha több időm lesz, majd rakok fel pár kedvencem tőle. (2012.05.15. 10:42) Szabó Lőrinc tollából

Címkék

ezt nagyon

2007.04.07. 07:06 ankor_

*

Provisorium

Már nincs ösvény belém.
Ó, az ajtóm kilincsén
egy tolvaj- tenyér van,
pedig mindent oda'dtam.
Az Úr, Ő a ludas mindenért, mert
mindig önmagához mért;
ha a májához, ittam,
ha a szívéhez, sírtam valakiért.

Ha majd télbe ájulsz, mint az út széli fák,
csakis állva, és büszkén csináld!
Azt a néhány kis ráncot, amit én tehettem rád,
addig ne szégyelld! Tőlük lettél
pont ilyen szép.
Most menj! Értem ne aggódj, Nővér!
Az erény olyan világot kér,
miben nincsen rá szükség.
hol nincs bűn, se szentség.

Így jó! Egy pillét gyertyaláng is hív.
És kell, hogy megkopjon a szív
a hozzád közeli részén,
amint hajlong a változás előtt!

Nézd, az Arany- búza ölén ring a szél!
Szebb időkről regél. De Te csak bízz, s ne
a gondokkal törődj! A tolmácsa légy!
De ebben más lehet társad.
Ne bándd, mert én nem vagyok házad,
csak egy híd!
Épp, hogy több legyél nálam,
azért szóltam pár szót.
...és tudod,
.megtiszteltetés volt.

EH

*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ankor.blog.hu/api/trackback/id/tr816112255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása