HTML

ankor.blog.hu

Friss topikok

  • anolin: Nagyon szép vers. (2013.02.13. 14:56)
  • anolin: Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semm... (2012.09.08. 06:56)
  • Naphoz: hálás köszönet! (2012.08.10. 12:22)
  • : :-) sajnos mániám az ebay. Csak az alja kicsit vékony lett, mert meg kellett nagyítani az én mér... (2012.07.25. 21:10)
  • ankor: Én is nagyon szeretem Amerika. Ha több időm lesz, majd rakok fel pár kedvencem tőle. (2012.05.15. 10:42) Szabó Lőrinc tollából

Címkék

2009.08.06. 19:14 ankor_

nagy megtapasztalás.

minden szuper és dícsfény, na persze nem ok nélkül ám, hanem mert majd fényeznek minket is. máskor.

ami nekem nem jön be, hogy sehol egy számla, egy tanusítvány. csak úgy vándorolnak a méregdrága holmik puffasztott borítékokban.

a zöme meg csak vásárol, mint az agyatlan tengerimalac...

jahh, magammal az élen.

tényleg nehéz normálisnak lenni, ha ez a normális.

na Angyalok, már a feketegazdaság belében dagasztunk, és akkor a csóringer hatosztályos kisöreget ( akinek megjegyzem 15 éve rendes munkahelye nem volt, csak tengődik ) meg lapogatja orba- szájba az ApeH 100 eeftés nagy mikulás-csomagokkal , mer'hogy elfelejtett "bevallani".

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ankor.blog.hu/api/trackback/id/tr686112183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása