HTML

ankor.blog.hu

Friss topikok

  • anolin: Nagyon szép vers. (2013.02.13. 14:56)
  • anolin: Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semm... (2012.09.08. 06:56)
  • Naphoz: hálás köszönet! (2012.08.10. 12:22)
  • : :-) sajnos mániám az ebay. Csak az alja kicsit vékony lett, mert meg kellett nagyítani az én mér... (2012.07.25. 21:10)
  • ankor: Én is nagyon szeretem Amerika. Ha több időm lesz, majd rakok fel pár kedvencem tőle. (2012.05.15. 10:42) Szabó Lőrinc tollából

Címkék

2010.01.17. 18:05 ankor_

Maradónak…

Majd bekeretezem violás
emlékeim közé, ahogy
ujjaim közül elfolyik a pénz.

És, ahogy érte öl, hal,
tapos az ember,
hogy szerezzen,
orozzon,
tapadjon hozzá,
s általa, meg
benne a boldogság.

***

Te szegény, kis vergődő
pányvázott állat, hát sosem
jelent mást a jobblét?

2007. április kétszínű hava

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ankor.blog.hu/api/trackback/id/tr86112133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2010.01.17. 21:55:02

...erre szokták mondani, hogy ..."A pénz nem boldogít, csak segít elviselni a boldogtalanságot."... ... Kanadai kutatók kísérletileg igazolták, hogy a pénz - a közmondással ellentétben - igenis boldogít, de csak akkor, ha nem magunkra költjük, hanem másokra...:)

Ilona 2010.01.22. 09:29:18

...violás emlékeim... ....április kétszínű hava Igazi ankoros szó kapcsolások. A kép megrendítö így az utolsó mondatoddal, kérdéseddel. Te fotóztad a képet? Rám nagy hatással van.

ankor 2010.01.22. 14:46:48

Amerika, szerintem jó ha van- belőle a nyugalom szintjéig mindenképpen. mert az addig nem gazdaság, hanem normális-(-nak kéne hogy legyen ) hogy ne kelljen azon gondolkodni, megvehető-e két joghurt a gyerekeinek, vagy épp csak kenyérre futja. a siránkozásból meg már a " torkig " szó kevés- mert valóbvan szórja a magyar a pénzt, ha van, ha nincs. méregdrága autókon furikáz, sőt a legcsóróbbnak is négy kerék gurul a segge alatt, vagyis azzal állít be a segélyért és sirnyog-virnyog amíg az oorod alá tolja a cigit, hogy " szippantasz ? " a pics-á- ba ( má'bocs ezzel a nemzedékkel ) majd lesz jó kis hitel. ( mindig volt, van lesz aki a szegények kárán gazdagszik ) semmi sem kötelező. .... ajándékozni szeretek .-) Ilona: a képet nem én készítettem, csak megtaláltam. szerintem csodajó kép.
süti beállítások módosítása