HTML

ankor.blog.hu

Friss topikok

  • anolin: Nagyon szép vers. (2013.02.13. 14:56)
  • anolin: Nagyon szépen leírtad. Pontosan ezt éreztem, mikor először láttam a tengert, hogy "milyen kis semm... (2012.09.08. 06:56)
  • Naphoz: hálás köszönet! (2012.08.10. 12:22)
  • : :-) sajnos mániám az ebay. Csak az alja kicsit vékony lett, mert meg kellett nagyítani az én mér... (2012.07.25. 21:10)
  • ankor: Én is nagyon szeretem Amerika. Ha több időm lesz, majd rakok fel pár kedvencem tőle. (2012.05.15. 10:42) Szabó Lőrinc tollából

Címkék

2010.12.04. 14:58 ankor_

 

 

Katt, ide-oda, össze-vissza.  Ez egy ilyen szombat. Ráérős. Fényfűzérek egy hete fenn, áramra várva.

Egyre csak távolodom. Közelítő-távolító... volt egy jó gondolat a fejemben, de huss.

Álmomban bazierős rizspálinkát vedeltem pohárszám és azóta betompulás.

Miért van az, hogy lényegtelen,  anyagtalan, velem  homlokegyenest ellentettem az,  ami foglalkoztat.

Nem vágyálom, nem azt mondom, de úgy tartom most is, mint egy sosem látott léggömb cérnáját, de  a végén már nincs semmi.  

Csak a szál. Az is  én akarásomból.  Mindig újra és újra. Ki-belégzés.

 

Csapjunk a lovak közé

 

 

 

.
Jöhetne az a szaké és mehetne a józan ész, ha nem csak a helye van itt, mert már  el nem ment  régen.
Istenem,.... Istenem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ankor.blog.hu/api/trackback/id/tr936112049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása